wtorek, 16 października 2012

Kolejny sportowy tydzień

Cześć !! :)

Widziałyście skok Felixa Baumgartnera? Świetna sprawa! Ja osobiście nie wyobrażam sobie lecieć z prędkością ponad 1000 km/h! Dla mnie już jedna piąta tego to bardzo dużo, to musiało być wspaniałe uczucie ;) Pan Felix wykonał misję - przekroczył granicę prędkości dźwięku! Jego lot trwał 4 min. 22 sek., a skakał z wysokości ponad 39 km! Niektórzy śmieją się, że znalazł piłkę, którą Sergio Ramos wybił "w kosmos" podczas egzekwowania rzutu karnego. Pamiętacie tę sytuację? 

http://youtu.be/FHtvDA0W34I  <-- skok pana Felixa.


*  *  *

Co słychać u piłkarzy FC Barcelony? Rozstrzelali się porządnie. W życiu osobistym. Potomstwa spodziewa się aż pięciu piłkarzy Blaugrany! Niedawno na świat przyszedł następca bramkarza Jose Pinto. Kto jeszcze będzie cieszył się z narodzin dziecka? Geniusz - Leo Messi wraz ze swoją partnerką Antonellą Rocuzzo, Dawid Villa z żoną Patricią, a także Victor Valdes (partnerka Yolanda potwierdziła fakt ciąży). Radosną nowinę ogłosiła również Shakira - partnerka Gerarda Pique. Carolina urodzi Pedro Rodriguezowi syna lub córkę pod koniec sezonu. 

- Domii

*  *  *

 Wczoraj szczęśliwie zakończył się mecz Skry Bełchatów z Zenitem Kazań w Klubowych Mistrzostwach
Świata. Bełchatowianie pokonali Rosjan 3:2 (21:25, 25:23, 17:25, 25:19, 15:10).
 Mecz był świetny, choć trochę nerwowy.
- Jestem bardzo podekscytowany. Znam historię meczów polsko-rosyjskich i nie mogę się doczekać, aż wezmę w tym udział. Wierzę, że im dokopiemy – mówił nam Cala przed wyjściem z hotelu i słowa dotrzymał! :) Kubańczyk zastąpił Wlazłego, dołączył jeszcze Kooistra i Vinciić. To dzięki nim nasz zespół
pozbierał się i wygrał to spotkanie! Jestem z nich dumna. Bardzo! :)
Niestety w 3 secie Dejan Vincić doznał kontuzji - skręcił kostkę upadając pod siatkę.
Jednymi z lepszych siatkarzy z Bełchatowa byli młody Aleksander Atanasijević , Michał Winiarski,
jak i Paweł Woicki, który godnie zastąpił Dejana.
Teraz trzeba pokonać Al-Arabi Dauha - To da się zrobić ! :)

Brawo dla Skry ! :)


*  *  *

Znamy już grupy na Mistrzostwa Europy 2013 w siatkówkę.
grupa A (Odense): Dania, Włochy, Białoruś, Grecja/Belgia
grupa B (Gdańsk): Polska, Słowacja, Francja, Turcja/Łotwa
grupa C (Herning): Finlandia, Serbia, Holandia, Chorwacja/Słowenia
grupa D (Gdynia): Rosja, Bułgaria, Niemcy, Czechy



Jak Wam się podoba nasza grupa? :)
Ja uważam, że jest całkiem całkiem :)



 

*  *  *

Dzisiaj mecz Polska : Anglia w piłkę nożną!
Już nie mogę się doczekać!
Dziewczyny! Trzymamy kciuki za swoich !! :)







- Trzymajcie się sportowo! :)
natU.



7 komentarzy:

  1. Z chęcią będę tu wpadać :) !.Zapraszam do dodania się do obserwatorów na moim blogu:

    siatkowkam.blogspot.com

    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze! jaki genialny pomysl! na bank bede tu zagladac, moze sie troche doksztalce :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba jestem jedyną osobą która nie oglądała Felixa :D
    Jeśli chodzi o losowanie grup ME, to dla nas losowanie bardzo szczęśliwe, a najcekawsza grupa to grupa Rosjan. Na pewno będę oglądać ;-)
    Dzisiaj z Anglią - ciekawe jak nam pójdzie.

    Dodaje do odwiedzanych, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż lubię prędkość i szalony rzeczy to jednak bym nie skoczyła.
    Grupa ME wydaje się być prostą i w sumie fajna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią będę do Was wpadać, Dziewczyny ! :).
    świetny blog :).
    Przekonałyście mnie Skrą i Barceloną ;).

    Mecz z Zenitem to dla mnie zawsze coś wyjątkowego, bo byłam na Final Four a tam wiadomo co się działo. Także bardzo bardzo bardzo się cieszę, że wygraliśmy :)).
    A Cala to mój hero normalnie ;)
    Teraz tylko trzymać kciuki za następny mecz :).

    Grupa na ME? Teoretycznie łatwa, ale jak to mówią na ME nie ma "łatwych" drużyn. Z każdym trzeba zagrać na maksa, z pełną koncentracją i zaangażowaniem, bo jak uwierzymy, że jesteśmy najlepsi, to nam dokopią (odpukać) :).

    Polska - Anglia, no będę oglądać nasze Orły, będę ;).
    Przydałby się Franek Łowca Bramek ... :).

    OdpowiedzUsuń
  6. oglądałam ten skok, coś niesamowitego ^^
    tyle kilometrów w takim czasie.

    A oprócz tego oczywiście cieszę się razem z wami, że Skra wygrała:D
    ~~Masza

    OdpowiedzUsuń
  7. Barcelona, Skra, ME 2013- urzekłyście mnie tym, co najbardziej lubię. oczywiście domeną jest u mnie siatkówka :)
    Grupa jest dla nas bardzo przystępna :)
    A skok Felixa był genialny! :)
    Obserwuję oczywiście! :)

    OdpowiedzUsuń